Despre2019-08-20T10:53:01+00:00

DESPRE – DARIAN DRS – SERVICII INTEGRATE:

CONSULTANȚĂ ÎN EVALUARE, RESTRUCTURĂRI, CONSULTANȚĂ FISCALĂ,
AUDIT, PROJECT MANAGEMENT ÎN CONSTRUCȚII

ASCENSIUNEA

ANII DE ÎNCEPUT

Darian a luat fiinţă în anul 1990 ca una dintre primele societăţi cu capital privat româno-elveţian, fiind activă la început pe segmentul consultanţei în implementarea sistemelor informatice de reţele de calculatoare orientate spre gestiune economică.

În anul 1993 activitatea s-a îndreptat către serviciile de evaluare şi consultanţă în domeniul economic, management şi consultanţă financiară, fiind implicată în evaluări încă de la începutul procesului de privatizare.

Din anul 1997 DARIAN începe activitatea de evaluare a proprietăţilor imobiliare specializate, odată cu evaluarea activelor deţinute de întreprinderi şi continuând cu evaluarea primelor spaţii comerciale intrate în procesul de privatizare.

De asemenea, DARIAN a oferit asistenţă clienţilor săi în elaborarea de planuri de afaceri, studii de restructurare, studii de fezabilitate în cadrul proceselor de obţinere a creditelor şi finanţărilor, dar şi asistenţa în proiecte de finanţare prin fonduri europene.

UNA DINTRE PRIMELE COMPANII

CU CAPITAL PRIVAT

DIN ROMÂNIA

ESCALADĂM STANDARDE DE TOP. CONSTRUIM PROIECTE ÎNDRĂZNEŢE.

DEZVOLTAREA

Începând cu anul 2000 DARIAN se extinde pe plan naţional, activitatea sa fiind orientată spre serviciile de evaluare în diferite domenii – proprietăţi imobiliare, afaceri, elemente intangibile, maşini şi echipamente, evaluări pentru raportări financiare, evaluări în cadrul proiectelor de investiţii, inclusiv a proiectelor pentru obţinerea de fonduri europene în bugetul 2007-2013.

În paralel, DARIAN se dezvoltă în ceea ce privește serviciile de consulanță în management şi în luarea deciziilor investiţionale – proiecte de finanţare, planuri de afaceri, studii de fezabilitate în cadrul proiectelor de creditare, restructurări și proiecte de optimizare a structurilor corporative.

Dupa o îndelungată experienţă în domeniul evaluării, începând cu anul 2014, DARIAN DRS şi-a extins activitatea pe segmentul de consultanţă fiscală prin înfiinţarea Darian DRS Tax, iar din anul 2015 şi pe segmentul de audit financiar prin fondarea Darian DRS Audit. Astfel, prin dezvoltarea unei echipe de specialişti la Bucureşti, portofoliul de servicii DARIAN cuprinde azi atât domeniul fiscal, cât şi cel al auditului financiar, echipa fiind extinsă în 2016 și la Cluj în contextul dezvoltării mediului de afaceri.
Începând cu 2017, portofoliul grupului Darian s-a extins și în zona project management-ului pentru construcții.
Începând cu luna octombrie 2018, împreună cu echipele conduse de avocații Stelian Mic și Adrian Ilie am pus bazele unei stranse colaborări pentru a putea oferi clienților DARIAN și servicii de consultanță și asistență juridică.

PREZENTUL

Grupul DARIAN DRS, consultant independent, acoperă în prezent toate ariile de practică într-un pachet de servicii integrat în oferirea de consultanță, asistență și consiliere clienților pentru întregul spectru de activități și interacțiuni pe care îl presupune businessul modern. Sinergia și complementaritatea serviciilor furnizate în domeniile evaluare de afaceri și bunuri, consultanță financiară, consultanță fiscală, audit financiar, asistență juridică și consultanță în construcții, ne asigură posibilitatea de a oferi un spectru larg de soluții companiilor, indiferent de domeniu sau de provocări și riscuri.

DARIAN, prin echipa sa de consultanţi tineri şi motivaţi, oferă servicii de înalt profesionalism, adaptate cerinţelor specifice clientului, cu o abordare etică şi accent pe promptitudine.

Aveţi în noi un partener loial, independent, cu o expertiză dovedită în peste 28 de ani în cunoaşterea realităţilor economiei româneşti şi un portofoliu de clienţi edificator. Suntem furnizori de soluţii flexibili, profesionişti şi dinamici.

Echipele noastre acoperă întreaga ţară prin cele 7 birouri regionale şi răspund oricărei solicitări prin sinergia cunoştinţelor, a specializărilor şi a experienţei partenerilor noştri, generând valoare adăugată pentru antreprenori, manageri şi investitori.

Privim cu încredere viitorul spre cel de-al patrulea deceniu de existenţă – motivaţi de încrederea clienţilor noştri şi de sinergia echipei!

CODUL DE CONDUITĂ AL COMPANIEI DARIAN

PUNCTEAZĂ FIECARE PRINCIPIU DE ACȚIUNE ÎNȚELES ȘI APLICAT DE CĂTRE MEMBRII ECHIPEI NOASTRE.
ACȚIONĂM ÎN DIRECȚIA SATISFACERII NEVOILOR CLIENȚILOR NOȘTRII, CREȘTEREA CALITĂȚII SERVICIILOR PRESTATE ȘI CONSOLIDĂRII POZIȚIEI DE LIDER.

Acționează cu integritate. Niciodată să nu pui interesul personal deasupra celui al clientului sau al altora față de care ai o resonsabilitate profesională. Respectă confidențialitatea și ai întotdeauna în vedere în judecățile tale interesul public.

Fii întotdeauna corect. Să fii de încredere în tot ceea ce faci, niciodată să nu lași loc interpretărilor.

Să fii deschis și transparent. Să comunici și să informezi complet și corect clienții și s-o faci în cel mai clar mod cu putință.

Fii responsabil. Să îți asumi responsabilitatea pentru acțiunile tale și să nu învinuești pe alții dacă lucrurile nu merg așa cum trebuie.

Să acționezi limitat. Să fii conștient de nivelul și de limitele competenței tale profesionale și să nu fii tentat să lucrezi în neconcordanță cu acestea. Niciodată să nu promiți mai mult decat poți face.

Să fii tot timpul obiectiv. Să dai sfaturi clare și obiective. Niciodată să nu lași propriile sentimente sau interese să îți afecteze judecățiile.

Să ii tratezi pe ceilalti cu respect. Niciodată să nu discriminezi oamenii și să-ți tratezi în mod egal toți clienții.

Să fii un bun exemplu. Să îți amintești tot timpul că atitudinea ta publică sau privată te poate afecta atât pe tine însuți, cât și reputația companiei Darian și a colegilor tăi.

Să ai curajul să iei atitudine. Să fii pregătit să acționezi dacă observi un risc sau o atitudine neadecvată în orice activitate din domeniul tău.

Fii un bun coleg. Încearcă să-ți ajuți colegii ori de câte ori ai ocazia; o echipă se construiește cu voința comună de a munci într-un mediu placut, eficient și benefic pentru toți.

Învață continuu. Nu te opri din învățat, informează-te continuu și nu te limita doar la domeniul tau specific de activitate, un profesionist iși câștigă și iși menține reputația prin învățare și informare permanentă, atât în domeniul specific în care activezi cât și în alte domenii.